Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tramvajová doprava jako páteř městské hromadné dopravy
Kopecký, Vojtěch ; Všetečka, Martin (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Práce Tramvajová doprava jako páteř městské hromadné dopravy se zabývá otázkou tramvajové dopravy jako hlavního dopravního módu ve městě Brně. Důraz je kladen na historii brněnského systému, včetně jeho spojení s dopravou trolejbusovou. Dále je detailně popsán současný stav brněnské pouliční dráhy a rychlé tramvaje a jejich doplnění trolejbusovou dopravou, včetně zpracování socioekonomických dat, která systém determinují. V porovnání s jinými městy v České republice, ale i v zahraničí, jsou pak identifikovány jeho pozitivní a negativní aspekty. Za základě těchto informací je pak zpracován potenciální budoucí rozvoj systému, zejména budování nových tratí a zkvalitnění stávajících drah.
Tramvajová síť nového územního plánu města Brna
Grishchuk, Dmitrii ; Seitl, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navrhováním linek a jejich provozních parametrů pro tramvajovou síť Brna v souladu s vedením tratí, se kterým počítá připravovaný územní plán města. V práci se hodnotí provozní i investiční náklady spojené s fungováním a rozšířením tramvajového systému. Zjišťují se počty obyvatel a pracovních míst spadajících do 300metrových zón kolem zastávek tramvají. Vypočtené hodnoty se porovnávají se stávajícím stavem. Na základě výsledků se doporučuje vhodná skladba vozového parku a pořadí výstavby nových úseků. Jsou navržena další opatření pro zlepšení pokrytí území Brna tramvajovým systémem, zejména budování tratí do jiných hustě osídlených oblastí a organizace vybraných přestupních bodů.
Skladovací hala
Osyková, Martina ; Šulák, Pavel (oponent) ; Laníková, Ivana (vedoucí práce)
Diplomová práce ´´Skladovací hala´´ se zabývá řešením vybraných prvků montované skeletové haly. Řešenými prvky jsou vazník, trám, průvlak, sloup a kalichová patka. Pro řešené prvky byl proveden statický výpočet, návrh výztuže a následně výkresy výztuže. Řešení vnitřních sil pro sloup a patku bylo provedeno pomocí programu Scia Engineer, vytvořením 3D modelu celého objektu. Řešení vnitřních sil ostatních prvků bylo provedeno ručním výpočtem. Uvedené prvky byly dimenzovány na mezní stav únosnosti. Pro vazník bylo navíc provedeno posouzení na mezní stav použitelnosti.
Železobetonová konstrukce parkovacího domu
Vaněčková, Adéla ; Čairović, Dorde (oponent) ; Šulák, Pavel (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh prvků rámu monolitické železobetonové rámové konstrukce parkovacího domu. Projekt řeší návrh typického podlaží konstrukce. Nosná konstrukce je tvořena příčným rámem, jenž se skládá z příčlí podporovaných sloupy. Na příčlích jsou uloženy trámy s deskou nosnou v jednom směru. Příčle jsou podporovány sloupy. Reakce od konstrukce jsou přenášeny do základové půdy základovými patkami. Konstrukce je navržena dle ČSN EN 1992-1-1. Analýza konstrukce byla provedena pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2014 – Studentská verze. Výsledky byly ověřeny zjednodušenou ruční metodou.
Nelineární analýza železobetonových konstrukcí
Král, Petr ; Salajka, Vlastislav (oponent) ; Hradil, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je provedení a vyhodnocení nelineárních analýz trámů, jež budou namáhány čtyřbodovým ohybem. Nelineární analýza bude provedena a vyhodnocena na třech modelech trámu, z nichž první bude z prostého betonu, druhý z železobetonu s výztuží umístěnou v oblasti tahových napětí a třetí z železobetonu s výztuží umístěnou v oblastech tahových a tlakových napětí. Obsahem práce bude vytvoření vhodných MKP modelů, provedení nelineárních výpočtů s použitím materiálového modelu z knihovny nelineárních materiálových modelů multiPlas v programovém prostředí výpočetního systému ANSYS a následné vyhodnocení výsledků. Vyhodnocení výsledků bude sestávat ze zhodnocení nelineárních analýz trámů a ze zhodnocení analýz trámů dle normy ČSN EN 1992 – 1 – 1 bez výztuže a s výztuží v daných variantách, dále ze srovnání nelineárních analýz trámů s analýzami trámů dle normy ČSN EN 1992 – 1 – 1 a nakonec ze zhodnocení podmínky plasticity, jež bude aplikována na trámy.
Návrh zesílení betonové konstrukce z roku 1928
Bažantová, Lenka ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení stávající konstrukce čtyřpodlažního objektu. Nosný systém konstrukce je tvořen železobetonovým monolitickým skeletem. Cílen této práce je posouzení nosné konstrukce na očekávané přitížení vzniklé změnou využití budovy k bytovým nebo obchodním účelům. Předmětem posouzení jsou sloupy, průvlaky, trámy a stropní deska. V další části práce je navrhnuto zesílení nevyhovujících prvků. Práce obsahuje vypracování statického výpočtu a výkresy výztuže rekonstruovaných prvků.
Rekonstrukce zděné budovy
Hubený, Radim ; Pulec, Vladimír (oponent) ; Perla, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí zděné budovy. Konkrétně posouzením únosnosti stávajících trámových stropů, návrhem alternativních zesílení a dopad přitížení stavebních úprav na vynášející konstrukce. Výběr jedné z alternativ zesílení, návrh a posouzení stropní konstrukce nad 2.NP
Rámová železobetonová konstrukce - posouzení vybrané části objektu
Hardubej, Martin ; Zlámal,, Martin (oponent) ; Švaříčková, Ivana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení stávající konstrukce u čtyřpodlažního bytového domu. Nosný systém konstrukce je tvořen železobetonovým monolitickým skeletem. Předmětem posouzení jsou průvlaky, sloupy, trámy a spojitá deska. Další část projektu je zaměřena na návrh rekonstrukce u nevyhovujících prvků, kterými jsou průvlaky a trámy. Práce obsahuje vypracování statického výpočtu a výkresy výztuže rekonstruovaných prvků.
Vyhodnocení příčin dopravních nehod vozidel městské hromadné dopravy v Brně
Ševčíková, Lucie ; Finstrle, Jiří (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou dopravních nehod prostředků městské hromadné dopravy v Brně. První část práce je zaměřena na rozbor struktury vozového parku Dopravního podniku města Brna, a.s. (dále jen DPMB). Ve druhé části jsou vyhodnoceny dopravní nehody vozidel městské hromadné dopravy dle druhu trakcí a na základě zjištěných výsledků je následně provedena analýza příčin nejčastějších dopravních nehod za účasti vozidel DPMB. V poslední části se diplomová práce zabývá návrhem opatření ke snížení nehodovosti dopravních prostředků DPMB.
Návrh vedení sběrné místní komunikace s tramvajovou tratí linky č.4 v areálu Zbrojovky v Brně
Kvaček, Ondřej ; Ing. Ladislav Minář CS.c (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh páteřní místní sběrné komunikace s tramvajovou tratí linky č.4, která bude mít za cíl obsloužit přestavbové území průmyslového areálu Zbrojovky a vzájemně propojit Dukelskou třídu a ulici Zábrdovickou. Tato práce je řešena v rozsahu studie. Řešení obslužnosti tohoto území se zakládá na znalosti Územního plánu města Brna, návrzích vedení tramvajových tras získaných od Dopravního podniku města Brna a konzultaci na Odboru dopravy města Brna. Normy a směrnice použité při tvorbě návrhu křižovatky jsou obsaženy v seznamu použitých zdrojů. Práce je vytvořena za pomoci použití programů Autocad Civil 2012, Microsoft Office 2010, AutoTURN 8.1. V této práci bylo pomocí řešení trasy ve variantách dosaženo závěru, že výhodnější je oddělení místní sběrné komunikace od tramvajové trasy, díky čemuž dojde ke kvalitnější obsluze celé oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.